perjantai 12. helmikuuta 2016

Synttärit ala Heierle Vol 2.

11.2 oli eilen, eli minun vuoroni viettää syntymäpäivää. Hyvin kirkkaana on vielä mielessä, millaisia synttäreitä viime vuonna vietin. Maha pallona ja pullaa leipoen :) Tämän vuoden synttäripäivä ei kyllä missään mielessä kalvennut viime vuotiselle! Chris tuli keskiviikko iltatna kotiin kimppu ruusuja mukanaan ja ilmoitti pitävänsä mun synttäripäivänä vapaa päivän❤️ En olisi kyllä ikinä keksinyt toivoa mitään noin mahtavaa synttärilahjaa! Me ei muutenkaan tykätä ostella toisillemme turhia lahjoja, ihan vaan että sais jotain lahjottaa.. Ja tuo koko perheen yhteinen päivä oli juurikin sitä minkä tarpeessa minä olin! :)

Päivä vietettiinkin hoitaen asioita, joita olen jo pitkään halunnut hoidella. Käytiin kaupungilla ostamassa lelukaupasta Leeville synttärilahja. Voi että sitä valikoimien suurutta ja päätöksen vaikeutta lelukaupassa, vaikka suurinpiirtein tiedettiin mitä ostetaan, oli hankalaa! Mutta lohduttauduttiin siihen, että ensi vuonna tuo valikoimien suuruus ei tule olemaan enää vaikea, sillä meidän mini monsiourilla on sillon jo lahjatoiveita;) mihin me sitten päädyttiin...palataan asiaan 24.2 jlk..
Saatiin myös ostettua Leeville uusi autoistuin, varmaan pian käyttöön.. Vauvakaukalossa kun tuo pieni herra eioikein malta viihtyä ja sinne laittaminen on välillä aika....taistelua...
Lounaalle suunnattiin vielä ikeaan, sain vihdoin ostaa haluamani laatikot vaipan vaihtopöytään:)


Iltapäivällä juotiin kakkukahvit Chrisin äidin kanssa, minkä jälkeen me mentiin kunnon kävelylle Leevin kanssa :)




Tämän puuhapäivän jälkeen olin ihan tuutissa😅 illalla vajosin vielä sohvan pohjalle lasillinen Hugoa ja pussillinen skittlessejä kourassani😋
Tänään perjantaina on luvassa mammojen ilta st.gallenissa, lähden kaverini kanssa kahdestaan syömään ja ehkä vielä yksille...
Mukavaa viikonloppua!❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti