sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Hyvää ystävänpäivää<3

Niin, hyvää ystävänpäivää sinulle, joka tänne blogin puolelle vielä jaksat eksyä ja kiinnostut minun kuulumisistani <3
Me viettettiin aamupäivä ulkoillen, kävellen ja tehtiin vielä pysähdys puistoon matkalla. Oli ihana viettää sunnuntaita aurinkoisissa maisemissa kun viime 2-4 sunnuntaita on ollut enemmän ja vähemmän ällöttävät kelit. Aamut auringossa piristää kummasti, vieläkin hymyilyttää vaikka sadepilvet ovat alkaneetkin jo hiipimään taivaalle..

Viime lauantaina tapahtui muuten ihmeitä... Mä päädyin perjantaina vasta reilusti yhden jälkeen nukkumaan, Leevi oli jo ennen seitsemää pystyssä sängyssään ja mä jo aattelin että tää olin tässä. Otampa pojan viereen jos se siitä vaikka viel vartiks rauhottuis ja mä saisin viel vähän nukkua... Sit mä heräsin, olo oli täysin levännyt eikä ulkona ollut enää pimeetä, en kuitenkaan uskaltanut katsoa kelloa ettei mun kainalossa nukkuva leevi vaa heräis.. Vähän ajan päästä leevikin raotti silmiään ja mulle selvis että kello on jo puol kymmenen, siis mitä PUOL KYMMENEN. Ihmeitä tapahtuu, tätä varten kannatti vuosi enemmän ja vähemmän valvoa <3 sanotaanko että vauvauinnissa oli parit lievästi kateelliset naamat kun Chris mainitsi altaassa Leevin erinomaisen tuulen johtuvan pitkistä ja ennenkaikkea pitkään kestäneistä yöunista;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti