perjantai 25. marraskuuta 2011

Aurinko paistaa, jos vaan sumulta näkis :D

Hhe, vaikka tää sveitsin syksyn sää on mulle jo ennestää tuttua, niin pitää kyllä edelleenkin ihmetellä tuota sumun sakeutta ja paljoutta. Eli siis kelihän on aurinkoinen melkein aina, mutta sumua on niin paljon, että ei 100m pidemmälle nää.. Näin jälkiviisaana ei tuo suomen syksy ehkä sittenkään niin synkkä ole :D

Oon löytäny uusia hyviä puolia mun omituisista työajoista! Ehtii nähdä valoa kun on tauko 14-18, ei tule ihan niin yöeläjä olo:> Mutta kieltämättä välillä kaipaa sitä, että voitais olla Chrisin kans samaan aikaan illalla kotona.. Mulla oli tosiaan just sopivasti eilen mun ainoa vapaapäivä, kun Chris oli koko päivän töissä ja illan koulussa.. Mutta en voi valittaa, että olisi ehtinyt tylsistymään eilen!

Järkytin itseni heti aamutuimaan nukkumalla totaalisesti yli suunnitelmien:D Olin sopinu Helin kanssa tapaamisen keskustaa puol neljältä, mutta se soittikin että pääsenkö mä jo puol kahteen. Piti vähän tiukentaa toiminta tahtia, mutta hyvin ehdin keskustaan asti. Aika meni ihan humauksessa, paranneltiin maailmaa (ja sveitsiläisiä) starbucksissa kahvin ja joululaulujen voimalla. Oli kyllä kiva päästä ihan vaan rupattelemaan "kohtalo toverin" kanssa:) Keskustasta ryntäsin suoraan kotiin hakemaan autoa ja sitten areenalle ja ikeaan. Ostin kokeiluks Ikean glögiä, jos se vaikka vähän muistuttais oikeeta glögiä:) Kotiin ehdin Sibylin kotiin vietyäni vasta joskus puoli kymmenen aikaan. Illalla en kuitenkaan saanut kauheasti sympatiaa rankalle vapaapäivälleni, kahvittelua ja shoppailua.... :D

Tänään on kyllä ehkä tyhmin "työpäivä" ikinä, 18.-21.30. Mielummin ois aamun kunnolla töissä kun että menee vaan illaks. Että kiitos Mc donalds kun ängette meille illaksi jouluruokailullenne. grr. Tänään saan toivottavasti illlalla tietoa, onko millasia mahdollisuuksia jouluvapaille... jännää vähä... En oo viittiny viel ees lentojen hintoja kurkkia, kun sit vaan ärsyttäsi kun näkis paljonko ne on noussu tässä ootellessa.....................
Mutta olisi kyllä parasta päästä jouluksi suomeen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti