lauantai 18. lokakuuta 2014

Rauhallista lauantaita

Enpä muista millon oisin viimeksi istunut lauantai iltaa kotona, ja siis yksin kotona. On kyl kiva työviikon päätteeks päästä kunnolla rentoutumaan ja nauttimaan rauhasta kotona. Viime viikonloppu meni niin äkkiä kun olin vapailla ja olin joka päivä jossain menossa. Nyt on kiva alottaa vapaita ilman mitään mahti suunnitelmia. Jos sitä vaikka maanantaina pääsis vihdoin sinne uimaan pitkästä aikaa! Huomaa että liikunta kyl vähä puuttuu, mutta ei tätä tilannetta oikein pysty muuttamaankaan.. Työpäivinä tuo työ vie sen verran mehuja, että ei puhettakaa että samoilla jaloilla vielä lenkille lähtis. Niitä hetkiä kun sittenkin haaveilee toimistossa tylsistymisestä, sen jälkeen ainakin jaksais viel tehä jotain..
Nyt tällä viikolla alkaa kyllä aina enempi huomaamaan töissäkin tuota kasvanutta pallomahaa, usein kumartelu on osoittautunut erittäin epämukavaks. Ja toinen juttu mikä itseään häiritsee on se että pitää osata tehä hitaasti töitä. Eilen oli esim aikamoiset kaasot tsempalot päällä töissä, ni piti vaa koko aika hokee mielessään että tee hitaasti.. Ennen kun hutkin aina vaan menemään niin ripeetä tahtia kun vaa jalat ja pää perässä pysy.. Nyt kyl iloitsen myös siitä, että enää ens viikko normaalisti töitä ja sitten katoaa nuo myöhäset iltatyöt.. Saa nähä mihi asti lääkäri antaa mulle luvan tehä töitä illalla... Viimeks katto ainakin vähän kieroon kun sanoin, että normaalisti puol kymppiin oon töissä(aamu ysistä, tietty tauolla). Mut mulle kyl sopis oikein mainiosti, mikäli saisin olla vaikka vaa kasii tai ysiin töissä, hehe..
Täällä on muuten edelleen ihan mahti kelit ollu, kiva päästä huomenna nauttimaan syysauringosta! :) Vaikka yllätykseni oon myös huomannu, että alan jotenkin myös jo oottamaan joulua.. Ei ehkä ihan vielä, mutta pian..

Hyvää viikonloppua! Mä lähen nyt nauttimaan omasta seurastani :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti