maanantai 24. helmikuuta 2014

Kevättä rinnassa!

Joo, ei nuo talvikelit ole mieltä painaneet ja palelluttanu viime viikolla.. Eilen sunnuntaina oli lähemmäs kymmentä astetta ja aurinko paisteli.. Mäkin sain iltapäivällä aikaseks vihdoin pestä ikkunat, tai siis "vaan nuo olkkarin ikkunat", mutta eipähän paleltanu.. Hhe, joo ikkunoita pestessä sitä mietti miks mulla onkin ollu aina tää haave saada kämppä jäätävän kokosilla ikkunoilla.. Ja niitähän meillä riittää.. Mutta siinä hikoillessani muistin kuitenkin kiittää asuinmaan valintaani ja sitä että täällä on yksinkertaset ikkunat (tai kaksin kertaset, mut välii ei pääse pesemään) :D

Mun pomo soitti mulle tosiaan lauantai iltana, kun olin jo ehtinyt aamuvuorosta kotiin ja viikonloppu vaihteelle.. Ensin aattelin että hitto, ne on siel ihan kiireessä töissä ja mun pitää mennä auttaan... No sit pomo alko puhumaan sunnuntain brunssista, ja mietin että hitto en kyl yhtää haluis mennä vapaanani töihin kun jotenkin ollu tällä viikolla tosi rikki töistä.. No sit kuuntelin lauseen loppuun: Haluisitteko tulla Chrisin kanssa sunnuntaina syömään brunssia tänne, me tarvitaan ihmisiä saliin istumaan :D Mä olin iha yllättyny, ai vaa syömään? joo tullaan!
Eli käveltiin sunnuntai aamuna auringon paisteessa keskustaan Marktplatzille brunssia syömään. oli kyllä ihanan rentouttavaa ja täydellinen vapaiden aloitus! :))

Brunssilla :)


Tämä aamu mennyt nyt kiroillessa koulutehtävien kanssa ja tiivistelmiä tehdessä.. Mutta nyt alkaa jo näkemään ulkona paistavan auringon ja alkaa mielikin kirkastua:) iltapäivänä on suuntana keskusta, pientä kauppojen tutkimista ja ai nii, ne meiän kihla/vihkisormuksetkin on vihdoin saapuneet. Eli sormuksia sovittaa ja sitten kaiverrukseen lähtetys.. Ja mä niin nään kuinka mun pitää viiteen kertaan selittää että mun nimi pitä kaivertaa kahella uu:lla, ja silti pelottaa että varmasti kirjottavat yhellä... :D

Tässä vielä lopuksi kuvia, joista aiemmin puhuin plus muita muistoja matkan varrelta:



Chris synttärikakku maaliskuulta, zuger Kirsschtorte, mutta tietenkin viskillä ;)

Lautailua

Lautailu maisemia <3


ystävänpäivän runebergin torttu

Hämyinen sohvalle käpertymis ilta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti