keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Nyt niitä kuvia kehiin!

No joo, en tiiä mun iiluuri ei suostu yhteistyöhön (tai mä oon vaan liian tyhmä sitä käyttämään), niin en nyt sit saa kun puolet kuvista tänne. mur!

5 länder Blick, käytii tsiikailee maisemia Chrisin yheltä rakennustyömaalta..



Bodenseen rannalla, rantabaarissa clubsändwichillä ja tietty jätskillä :)


Viime viikonloppu. C:"mennää pikku kävelylle", Chrisin suunnittelema reitti ois ollu 2h vuorelle kiipeemistä, piti vähän soveltaa ja käveltii vaa puoli väliin ja käännyttiin takas ennen jyrkkiä nousuja..

Rodelbahn, huh oli menoa, varsinkin kun en ite päässy meiän vaunun jarruun käsiksi..

KYLLÄ! Puolentoista viikon päästä näissä maisemissa, toivottavasti myös näillä keleillä..

Nojoo, kokeillaa niitä puhelin kuvia sit toisen kerran kun saan jonkun fiksumman avukseni..
On muuten tosi outoa herätä vapaapäivänä ilman tunnetta : tänään pitäs tehä koulujuttuja ja lukea kokeisiin.. Hämmennyin kieltämättä tänä aamuna :D Nyt pitää vaan odotella kokeiden tuloksia.. Saas nähä mitä sieltä tulla tupsahtaa! Olin muuten ihan varma, että eilisessä yleisaineiden kokeessa multa loppuu aika kesken, mutta mä lähin jopa 10 min etuajassa, jee. (siin kokeessa oli paljon tekstejä/lakitekstejä mitä piti lukea, ja mä tartteen aina vähä enempi aikaa tohon saksan tavuuttamiseen kun nuo natiivit.. )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti