keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Vapaita ja vähän kiekkoa:)

Heips.
Voi vitsi mä älysin, että voin katella profiilistani tilastoja miten moni ihminen on täällä vieraillu. khi, mielenkiintoista:)

Jee, jääkiekko mm alko taas. Oon katellu mahollisuuksien mukaan suomen ja vähän sveitsinkin pelejä:) Vähän ehkä pitäny viritellä nettiradio ja youtube yhdistelmiä, mutta jotenkin on toiminu.
Vapaat meni aika äkkiä ohi, oli aika rankka loppuviikko töissä, niin sunnuntain eka vapaa meni ihan tyytyväisesti vaan kotona lepäillen. Maanantaina sai jopa jotain yleishyödyllistä aikaiseksikin kun Chris oli koulussa.

Eilen mä olin puolestaan koulussa. Ihan hyvin sujuu sielläkin. Vaikkakin yleisaineissa mulla on kyllä välillä aika isoja kieliaukkoja, varsinkin kun kokeissa pitäis osata kirjottaa virallista ja virheetöntä saksaa.. No joo.. Pitää katella miten lähtee käyntiin, vaikka mun sanasto onkin aika laaja niin en osaa kauheen hyvin "virkakieltä".

Mutta nyt voisin vielä vähän lepäillä ennen ilta osuutta mun työpäivästä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti